Heruder finder du processen for hvad der skal ske hvis du selv indleverer til værkstedet.
1. Når du ankommer til værkstedet opretter vi sagen i vores system.
2. Dit apparat bliver placeret i køen i forhold til sagsnummeret.
3. Vi fejlsøger dit apparat og bestiller evt. reservedele.
4. Dit apparat bliver samlet og afprøvet.
5. Vi kontakter dig efter endt reparation og sender en faktura. Der er mulighed for at betale med kort i butikken.
Herunder finder du processen for hvordan du gør hvis du sender dit skadede elektronik til os.
1. Bestil fejlsøgning ved at udfylde blanketten på hjemmesiden og tryk send.
2. Print blanketten ud og vedlæg den i forsendelsen.
3. Send dit elektronik til vores adresse.
4. Vi fejlsøger dit elektronik og kontakter dig.
5. Vi sender retur og fakturerer.
Herunder finder du vores fejlsøgningsblanket. Den skal bruges uanset om du sender til værkstedet eller indleverer til værkstedet. Du skal downloade den ved at klikke på den og derefter printe den ud.
Vedlæg den sammen med det skadede elektronik.
Beskriv kort din opgave. Vi vender tilbage med et uforpligtende tilbud indenfor 48 timer.
Hos Nordjysk Multiteknik favner vi bredt med reparation, service, udvikling samt rådgivning indenfo